New adventure, old team

malik puz 01.07.2015. Autor: Enna

Produženi vikend nas zove, ovog puta sve se posložilo, polazak: četvrtak popodne.

I tako smo mi Matike krenuli oko 18:00, zaustavili se u Kanjonu pokupit ključeve našeg privremenog doma (Bregović - Levatić rezidencija u Ljubljani), pogledali top fight Petre u Jokeru 6b+, Jurice u Šefki 8a, koji je btw penje iz drugog pokušaja nakon jutarnjeg zagrijavanja u Too Late 8a također iz druge i krećemo nakon povratka po zaboravljene stvari u Pazinu... uglavnom stižemo taman za spavanac u tvrdih 23:30.

Jutro nas zove u Kupljenik... Zg ekipa (Žile, Adi i Viki) stiže nešto kasnije, ali kažu da se ovdje penje i po suncu :). Žile sajta Sambu 7a, a Gogo sajta sve redom: Rumba 6c, Samba 7a, The show must go on 7a+/b, Slepec 7c, a ja se skližem u zagrijavanju na prvom spitu i skupljam dio stijene i Gogota. Prisjelo mi penjanje za danas, a i Malik navija za kupanac čim proškilji sunce na stijenu.

Vikend biramo provesti u Bohinjskoj Beli... krasotici područja. Subota nas je malo prevarila i od najavljenih 1mm kiše, slijeva se 31mm uz obaveznu grmljavinu i zahlađenje, ali bitno da nismo bili jedini nadobudni, Ana i Ljubo su nam pravili društvo, a Malik još od prošlog kupanca u Buzetu jako dobro prati naoblaku :).

Sunce nas budi u nedjeljno jutro, ukućani su stigli večer prije, tako da se svi spremamo za druženje u Bohinjskoj Beli. Sada nas je dočekalo drugo iznanađenje, a to je da su baš svi lokalci odlučili danas penjati ovdje, gužvanac samo takav. Nema veze, ima za svih :D.

Gogo penje onsight Hijacinta 6c i Strelicija 7c i za kraj dana pada Ženska za nagrado 8a. Jura skida zahtjevnu Madonnu 7b+, također OS, a ja se zagrijavam u Hijacinta 6c OS i nadobudno čekam na koju slobodnu sedmicu. Vremena je nakraju bilo samo za jedan pokušaj i fajt u Mona Lisi 7a+ i pokret otpora kreće na klopu i doma.

Ako slučajno niste znali... Na zadnjem kružnom prije auto ceste (iz smjera Bleda prema Ljubljani), preko puta Lidla, mala crvena kućica se skriva, imena Potepuh, a u njoj najbolja manjada ikada! Na naše oduševljenje nalijećemo na Čorca i Sunku koji su bili u povratku iz Dolomita. I da ne dužim previše priču, vraćamo se ubrzo i na penjaču i na manjadu :D!!!

Costa Blanca

• DAY 25: In the air +

10.1.2015. Moramo uhvatit popodnevni let, danas je dan za povratak. U ležernom stilu skupljamo stvari kojima smo okupirali Helginu rezidenciju, Read More
  • DAY 22-24: Three days of Wild Side +

7. – 9.1.2016. Opet u zimu, kroz prozor vidimo da vjetar šiba ko lud i s knedlama u grlu izlazimo van. Read More
  • DAY 21: Došla je zima i u Španju +

6.1.2016. Iako nan je prvotna zamisao bila povratak u L'ocaive da se riješe dugovi od prošli put, najmlađem članu se Read More
  • DAY 20: Poslovni rest +

5.1.2016. Odmor za job. Sva sreća da se u današnje vrijeme sve rješava preko neta :). Jutro smo izgubili zujajući lijevo, Read More
  • DAY 18-19: Dos dias in Wild Side +

3.-4.2016. Helga nam se sprema za crossfit tekmu koja joj ubrzo dolazi, tako da smo solo. Oba dva dana odluka Read More