DAY 25: In the air

day25 10.1.2015.

Moramo uhvatit popodnevni let, danas je dan za povratak. U ležernom stilu skupljamo stvari kojima smo okupirali Helginu rezidenciju, doručak i laganini via Valencia. Par fulanih skretanja, pokoji polukružni okret i ostavljamo Yarisa španjolca kući. Ukrcavamo se na let za Trst i pozdravljamo sunce znajući da se vraćamo u kišu i maglu.

Iz visina Imali smo priliku vidjeti liniju gdje završava dan i započinje noć koja se perfektno ocrtavala preko oblaka ispod nas.

Stižemo doma, raspakiravanje, obveze i sve radosti koje dolazak doma donosi, a u glavi već maštamo o sljedećem izletu...

DAY 22-24: Three days of Wild Side

day22 7. – 9.1.2016.

Opet u zimu, kroz prozor vidimo da vjetar šiba ko lud i s knedlama u grlu izlazimo van. Kad ono vani puše teplo?!

Šibamo u Sellu i nadamo se da neće puhat, ali ni nan baš šlo od ruke. Osin ča smo se opet sreli s ekipon napuhanih Engleza, od čega sigurno jednega moremo opisat pravo po domaće kao tipičan primjerak „Trubeta“, Gogo je po već uigranoj šabloni skinu par smjerki.

Cantabrico 7b OS
Ergometria 8a 2go

DAY 21: Došla je zima i u Španju

day21 6.1.2016.

Iako nan je prvotna zamisao bila povratak u L'ocaive da se riješe dugovi od prošli put, najmlađem članu se to penjalište ne sviđa! Ni vuci, ni potegni, ni „nosit ćemo te“ nije upalilo. Selimo se u najbliže nam penjalište Pena Roja. Gogo uz dobru brzinu bure skida sve ča mu je ostalo prošli put, Malik vreba bebu španjolaca za igru, a Enna se ledi i čeka sunce :).

Siempre en alguna parte 6c OS
Le Baton 7b OS
Maragda 7c OS
Sulacco 7a+ OS

DAY 20: Poslovni rest

day20 5.1.2016.

Odmor za job. Sva sreća da se u današnje vrijeme sve rješava preko neta :). Jutro smo izgubili zujajući lijevo, desno, u park, za kompom itd., ali smo zato popodne iskoristili u sunčanoj šetnji i ručku na obali Altee. Već svi lokalci znaju kamo je „the best“ klopa. Bar „Casa del Mar“ već drugi put oduševljava nas svojim specijalitetima – Tapas. U prijevodu, svega po malo, pun stol i svi klopaju.

DAY 18-19: Dos dias in Wild Side

day18 3.-4.2016.

Helga nam se sprema za crossfit tekmu koja joj ubrzo dolazi, tako da smo solo. Oba dva dana odluka je za Wild Side. Ako se ča ima za popenjat, ura je za iskoristit zadnju šetimanu izleta. Gogo već standardno skida sedmice za zagrijavanje kojih mu polak nestaje, a Enna se već standardno bori sa prstima. Bit će ok, bitno da se penje.

Si te dicen que cai 7a OS
Llanuras belicas 7b OS
Tirali valent 8a+
Reina Madre 6c+ OS
Watermark 8a 2go

DAY 17: U Guadalest na rest!

day17 2.1.2016.

Na jutarnje oduševljenje, mama Helga odlučila nas je odvest u još jedan turistički obilazak okolice. Kaže, „selo na stijenama“. I kad ono stvarno selo na vrhu stijene. Penješ i top out u selo :). Turisti i suvenirnica ne fali tako da smo i tu kao pravi outsideri ostavili pokoji euro. Vjetar nas je potjera brzo ća, ali nema veze, uhvatili smo bit priče, pokoju kobasicu i vinceko za večeru.

DAY 16: New Year

day16 1.1.2016.

Obišli smo dosta penjališta u ovih 15-ak dana. Od svih najveću želju imamo za povratak u Sellu, sektor Wild Side. Tako da ćemo preostalih 10-ak dana posvetiti baš tom sektoru.

Na iznanađenje, danas je sektor krcat ekipom, ča ni bi slučaj u zadnja dva izleta tamo. Super vibra, napada se sve po redu od 7a do 8c. Gogo inspiriran skida pokoju sedmicu za warm up i ulijeće u napad na dug od pred par dana. Kako smo kasno stigli, dva ulaza nisu bila dovoljna i ostavlja ga za slijedeći izlet.

Extranjeros 7b+

DAY 15: Sella za Malika

day15 31.12.2015.

Oblaci su nam dali priliku da isprobamo i sunčanu stranu Selle. Sektori Competicion i Marion puni su odličnih tehničkih laganica sa pristojnom razdaljinom spitova. Pravi za početnika da se us... :). Ipak danas i Malik želi svoje. Nakon tjedan dana nagovaranja ipak stajemo u djelu sa turbo laganicama da se djete izgušta. I stvarno, mali šef bira smjer i penje cijeli prvi dio, a poslje su grifovi ipak predaleko pa mama pomaže da se pokupe sve trakice. Dijete sretno, šibamo dalje po sektoru dok još ima dana i brzinski skidamo pokoju sedmicu. Danas nice and easy.

Ratito de gloria 7a OS

La cosa 7a OS

Helga
Cul de sac 5+

DAY 14: L'ocaive

day14 30.12.2015.

Još umorni od vikenda nastavljamo pohod po novim penjalištima. Danas smo odlučili posjetiti L'ocaive. Pristup po domaće, 15-20 minuta :). Inače ovdje je 80% penjališta s pristupom od laganih 5 minuta. Zagrijavanje u laganicama, 6b+ nagore i kuliranje u odličnom sunčanom popodnevu. U ovom sektoru vlada pravilo ča teže to lijepše :).

Trocha Calimnotaxa 7a OS
Cantxaca 7b OS
Gandalf 6c OS

Enna
Gandalf 6b+ OS

DAY 13: Raining in paradise?

day13 29.12.2015.
Budimo se s kišom, iznenađeni vijećamo ča i kako, tj. Kamo?

I tako dok veliki kafeliraju, maleni bacaju još jednu brzinsku banjadu u našem privatnom bazenčiću. Spremamo se i ipak pozdravljamo Mulu. Prisilan rest day vodi nas u shopping koji nam se tamak naša na putu za doma. Cure uživaju, dečki malo manje :).

Osim shoppinga na putu od Mule prema Altei dobro smo se nasmijali nazivima usputnih mjesta, evo neka od njih u prijevodu:
Mala knjižica, Kanalizacija, Stara divlja svinja i definitivni favorit bilo je mjesto imena Tornjevi kurjožih baba (za one koji neznaju kurjoža baba = trač commerce)

Costa Blanca

• DAY 25: In the air +

10.1.2015. Moramo uhvatit popodnevni let, danas je dan za povratak. U ležernom stilu skupljamo stvari kojima smo okupirali Helginu rezidenciju, Read More
  • DAY 22-24: Three days of Wild Side +

7. – 9.1.2016. Opet u zimu, kroz prozor vidimo da vjetar šiba ko lud i s knedlama u grlu izlazimo van. Read More
  • DAY 21: Došla je zima i u Španju +

6.1.2016. Iako nan je prvotna zamisao bila povratak u L'ocaive da se riješe dugovi od prošli put, najmlađem članu se Read More
  • DAY 20: Poslovni rest +

5.1.2016. Odmor za job. Sva sreća da se u današnje vrijeme sve rješava preko neta :). Jutro smo izgubili zujajući lijevo, Read More
  • DAY 18-19: Dos dias in Wild Side +

3.-4.2016. Helga nam se sprema za crossfit tekmu koja joj ubrzo dolazi, tako da smo solo. Oba dva dana odluka Read More