Početna stranica
Gogo najbolji pazinski penjač!

10.02.2006.

Danas je Goran Matika - Gogo od pazinskog gradonačelnika primio nagradu za najboljeg pazinskog penjača. Time je i od grada i od ostalih penjača u Hiperaktivu dobio potvrdu za sav trud uložen u sportsko penjanje.

Bravo, Gogo!

SPK Hiperaktiv u 2005. godini

18.01.2006.

U nastavku ovog teksta možete pročitati što smo sve radili prošle godine...

Read more...

Penjački susret Pazinjana i Puležana na Limskom kanalu
06.01.2006.

Uz brojne pulske penjače na Limu su se našla i tri pazinska penjača: Gogo, Frenki i Frenkijev brat Robi. Uz dobru vibru i ugodnu zabavu uspjelo se popenjati i pokoji smjer. Frenki, koji je još uvijek na bolovanju, dobro je poslužio kao osiguravatelj i moralna podrška.
Roberto Dušić (Robi), jedan od najmlađih pazinskih penjača, je uspio savladati opaku pločurinu - Divlja Svinja 5c od 20 metara on sight. Sve pohvale mladom perspektivnom penjaču!
Kako smo i najavili u prethodnoj vijesti, tako i bi. Gogo je uspio savladati novonastali smjer kojemu je predložio ime i ocjenu - Between 7c. Molimo da se javi autor smjera te da potvrdi ocjenu.
Valja spomenuti i pulskog kolegu penjača Sinišu Hrestaka koji je ispenjao smjer Cicla Dance 7a. Samo naprijed, Siniša!

Pazinski penjači konačno na stijeni
04.01.2006.

Nakon dugog predaha zbog slomljenih nogu i lošeg vremena, napokon su se Gogo, Frenki i Robi zaputili na Limski kanal, sektor C. Uz mnogo popenjanih laganica naišli su na novonastali smjer nepoznatog autora koji se nalazi između Crvene tišine i Mraka. Iako totalno van forme Gogo je odlučio isprobati smjer i odmah je napravio sve pokrete.
U planu je penjara za petak, kada će Gogo, nadamo se, i popenjati novi smjer. Do tada lijep pozdrav, a za koji dan na webu ćete moći pogledati fotke s Limskog kanala.
...a slike vas čekaju ovdje...

Subotnji izlet u Mišju peć
12.11.2005.

Otišli smo oko 9 sati iz maglovitog Pazina prema Sloveniji s nadom da tamo neće biti magle. Kad smo stigli, vrijeme se poboljšalo i zasjalo je sunce. Uz dobro vrijeme dolaze i dobri rezultati, pa je Gogo popenja Hobita 7c te pokušao popenjati Yambo 7a+ na fleš, ali nije mu uspjelo.
Siniša Hrestak iz PD Glas Istre je također napao Yambo i popenjao ga je iz drugog pokušaja. Čedo nam nije baš imao sreće - probao je Fleš Dance 7c i Gospodara Prstenova 7c+, ali bezuspješno. Šteta, držimo mu fige za slijedeći put...

Aktivan penjački vikend u Mišjoj peći
17.09.2005.

U subotu popodne smo krenuli prema Krkužu - trebalo je isprobati gibove na novom projektu. Ali, omela nas je kiša pa smo se odlučili za penjaru u Mišjoj peći. Tamo su i vrijeme i atmosfera bili idealni za isprobavanje novog smjera Twinpeaks 7c/7c+, ali smjer ipak nije ispenjan.

18.09.2005.

Nedjelja je, a vrijeme užas - kiša i vjetar... To nas nije spriječilo da se vratimo na Twinpeaks u Mišju peć, ali ni danas nismo bili bolje sreće. Za neuspjeh na ovom smjeru se mogu okriviti ljigavo vrijeme, ledeni prsti, ali i subotnji noćni život... Na kraju se nedjeljni izlet ipak isplatio - Frenki je ispenja Pljeskavicu 7a on sight (dođoh, pogledah, ispenjah).

Goco popenjao Infection Groove 8a

27.07.2005.

Uz podršku mnogobrojne publike, Gordan Krajcar - Goco je u srijedu riješio opaki plafon Infection Groove 8a na penjalištu Zarečki krov. Nakon mjesec dana napadanja i padanja u vodu sa samoga top-a, (top i zadnja dva spita se nalaze iznad jezera op.a.), jučer je iz prvog pokušaja prošetao smjerom i pridružio se Goranu Matiki, Urošu Perko i Gianfrancu Dušiću koji su prošle i ove godine također popenjali ovaj zahtjevan smjer.
Goco ovoga puta nije trebao ukapčati top sa obrvom, kao na Vasioni, tako da se sa topa spustio sa osmijehom na licu, a ne sa spaljenom obrvom. Čestitke Goci na prvom 8a smjeru, posebno i zbog toga jer se ovime u Pazinu stvorila 'kritična masa osmaša' koji se međusobno natječu.

Vanka Regule 2005.

Bilo je lito… bile su i Sony Ericsson Vanka regule po sedmi put!
Ekipa u sastavu Enna, Gogo, Frenki, Dado i Kes uputila se tijekom noći put Sutivana na Braču i stigla tamo oko 3 popodne u četvrtak, direktno na biru u "Marine", gdje sam ih čekala ja (op.ur. ime na kraju teksta) totalno neispavana. Posložili smo kamp na Bačvi (op.ur. plaži), okupali se, klopali i išli na projekcije filmova, točnije filma: The Cave o skoku Felixa Baumgartnera u jamu Mamet na Velebitu. Vauuuuu… koji film, totalno oduševljenje!!! Tip je ima kvadrata jaja (Kesova izjava), a nemaš ga šta vidjeti koliko je mali. Party u Kavanjinovin dvorima je bio poguban za Kesa (je, je, vidjeli smo te!), ali se zato Frenki držao odlično! Drugi su spavali, skupljali energiju… Sve se radilo prije subotnje tekme, samo ne penjalo, no uspon do Zmajeve špilje u petak se može računati kao penjanje, pošto smo falili stazu (Kes, ne služi te pamćenje)!

Nakon "mrak" špilje gdje smo imali pravi mali fotosession, kupanje u Bolu, zakapanje Gogota u pijesak, čekanje Kesa pa natrag put Sutivana u Park prirode kod Anite (čitaj, zoološki vrt za domaće životinje). Opet klopa, i opet filmovi, samo što smo zakasnili. I opet party, ovaj put u "Keke" na rivi, s thunderlight showom, nestankom struje i kišom. Tu večer nam je falio Kes (?), ali nam nije falilo vode, i slatke i slane! Ludilo!!! Prvo kiša, pa u more sa svom robom, i kapom!
Došla i subota, malo rastureni, ali nadobudni, u zadnji smo čas od Šteke saznali da tekma nije u 13 nego u 18, pa je na kraju bila u 19 i nešto sati (pojam: Štekino vrime - tko se nauči, kuži, tko ne… će tek naučit).

Kes, Gogo i Frenki su se prijavili. Frenki je na kraju iz juniorske otišao u seniorsku konkurenciju, a pravila su bila ubi bože… Pet smjerova, na kojem rokneš, tu ostaješ i ne ideš dalje. Gogo je prošao prva dva, zapeo na trećem, Kes isto, a Frenki je prošao prva tri, taktizirao preskočivši četvrti i odlučio napasti direkt peti. Pokazalo se da je to bilo više nego dobro promišljeno! Ostali su on i Luka Kivela, Frenki je ušao na peticu… i došao do vrha, mašući pred sam kraj smjera rulji koja je i glas izgubila bodreći ga (neka, sve za tebe Frenki)! Luka je okinuo… Gogo je na kraju došao treći, pa su obojica dokazala da znaju i mogu!

Jednostavno fantastično!!! Završni party i dodjela nagrada bili su na rivi i u "Marine" i opet je malo kiša padala, ali kome smeta nek' se žali negdje drugdje. Ponovno ludilo, onakvo kakvo samo na Vanka regulama može biti (party na rivi i pod rivom - u moru, naravno)!!!
Nedjelja je bila zanimljiva, buđenje oko 7 ('ko je spavao je spavao, a 'ko nije samo je vreću uspio razvuć i spremiti u pola sata), kupanje, te trk brzo na trajekt za Split. Dado je otišao na bus, a mi na penjanje. Dogovor je pao da se sa Slavenom ide na Lovrinac. A Lovrinac groblje!!! Boulder okružen mramorom i cvijećem, pomalo morbidno, kao i naš piknik na njemu! Kako su svi bili prekinjeni, na kraju nitko ništa nije ispenjao, al' nam je bar bilo dobro! Nakon kave kod Slavena i Barbare, put doma, ispadanje sa ceste na krivom mjestu kod Zadra, razgledavanje "Iglua" u Paklenici, spavanje, hranjenje, jedenje, pijenje… sve u autu, čak i pisanje članka za novine. Magistrala, Primorsko - goranska županija i odmah Gustafe, onako da nam legne povratak u Istru.

Kasno navečer završila je četverodnevna avantura Pazinjana, a meni 14-odnevna, i svima nam je bilo malo. Na kraju svega treba reći, istaknuti, napomenuti i podcrtati da je za sve "kriv" Ivo Ljubetić - Šteka, čovjek iza sunčanih cvika sa zaraznim osmjehom koji zna i umije, i ekipa oko njega (da ne zaboravim Lacka - al' si nabrijan čovječe!), te svi ostali Sutivanjani i Splićani koji su sudjelovali u organizaciji jednih, jedinih i neponovljivih Vanka regula! Ekipo, svaka čast na prvom i jedinom festivalu dokumentaraca u nas Hrvata koji je posvećen outdoor sportovima svih vrsta. Pun pogodak!

Hvala vam svima, vidimo se i idućih godina, a možda i ove ako se napokon dovučete do Istre, ne budite lini!!!

Nikolina Končarević

p.s.: slike govore više od ovog teksta!!!

Ljeto na Zarečkom part 4.

19.07.2005.

Gogo je popenjao svoj drugi 8a+! Nakon X pokušaja, Gogo je pronašao pravu kombinaciju - jedan pad sa samog topa dogodio se zbog euforije, ali drugi put je sve bilo u redu. Gogo je doslovno prošetao 16 metara dugim smjerom Easy Ride! Ocjena smjera (8a+) još nije potvrđena, ali uskoro će nas posjetiti Perko i vjerojatno je potvrditi. Bilo kako bilo, moramo pohvaliti mladu pazinsku penjačku nadu - Gorana Matiku (23).

Goco popenja Kataklizmu 7c

09.07.2005.

Naš ponajbolji penjački adut, Gordan Krajcar - Goco popenja je ultra zahtjevan smjer na Zarečkom krovu nazvan Kataklizma, koji je ocjenjen s 7c. Čim ga je Goco isprobao, napravio je gibove, pa je bilo očito da će ga ubrzo i popenjat. I tako je došla subota, a Goco je frižak i odmoran iz drugog pokušaja bez problema ispenja Kataklizmu. Svaka čast, Goco, samo tako naprijed!

<< Start < Prev 11 Next > End >>

Results 201 - 220 of 220

Kratke vijesti
Video snimke penjare!

Pogledajte slike bouldera u Labinu!

Penjački smjerovi na Lidu

Penjački smjerovi na Zarečkom krovu

Pogledajte slike sa Hallowinda 2006!