Početna stranica arrow Novosti arrow Posljednje novosti arrow Vanka Regule 2005.
Vanka Regule 2005. PDF Print E-mail

Bilo je lito… bile su i Sony Ericsson Vanka regule po sedmi put!
Ekipa u sastavu Enna, Gogo, Frenki, Dado i Kes uputila se tijekom noći put Sutivana na Braču i stigla tamo oko 3 popodne u četvrtak, direktno na biru u "Marine", gdje sam ih čekala ja (op.ur. ime na kraju teksta) totalno neispavana. Posložili smo kamp na Bačvi (op.ur. plaži), okupali se, klopali i išli na projekcije filmova, točnije filma: The Cave o skoku Felixa Baumgartnera u jamu Mamet na Velebitu. Vauuuuu… koji film, totalno oduševljenje!!! Tip je ima kvadrata jaja (Kesova izjava), a nemaš ga šta vidjeti koliko je mali. Party u Kavanjinovin dvorima je bio poguban za Kesa (je, je, vidjeli smo te!), ali se zato Frenki držao odlično! Drugi su spavali, skupljali energiju… Sve se radilo prije subotnje tekme, samo ne penjalo, no uspon do Zmajeve špilje u petak se može računati kao penjanje, pošto smo falili stazu (Kes, ne služi te pamćenje)!

Nakon "mrak" špilje gdje smo imali pravi mali fotosession, kupanje u Bolu, zakapanje Gogota u pijesak, čekanje Kesa pa natrag put Sutivana u Park prirode kod Anite (čitaj, zoološki vrt za domaće životinje). Opet klopa, i opet filmovi, samo što smo zakasnili. I opet party, ovaj put u "Keke" na rivi, s thunderlight showom, nestankom struje i kišom. Tu večer nam je falio Kes (?), ali nam nije falilo vode, i slatke i slane! Ludilo!!! Prvo kiša, pa u more sa svom robom, i kapom!
Došla i subota, malo rastureni, ali nadobudni, u zadnji smo čas od Šteke saznali da tekma nije u 13 nego u 18, pa je na kraju bila u 19 i nešto sati (pojam: Štekino vrime - tko se nauči, kuži, tko ne… će tek naučit).

Kes, Gogo i Frenki su se prijavili. Frenki je na kraju iz juniorske otišao u seniorsku konkurenciju, a pravila su bila ubi bože… Pet smjerova, na kojem rokneš, tu ostaješ i ne ideš dalje. Gogo je prošao prva dva, zapeo na trećem, Kes isto, a Frenki je prošao prva tri, taktizirao preskočivši četvrti i odlučio napasti direkt peti. Pokazalo se da je to bilo više nego dobro promišljeno! Ostali su on i Luka Kivela, Frenki je ušao na peticu… i došao do vrha, mašući pred sam kraj smjera rulji koja je i glas izgubila bodreći ga (neka, sve za tebe Frenki)! Luka je okinuo… Gogo je na kraju došao treći, pa su obojica dokazala da znaju i mogu!

Jednostavno fantastično!!! Završni party i dodjela nagrada bili su na rivi i u "Marine" i opet je malo kiša padala, ali kome smeta nek' se žali negdje drugdje. Ponovno ludilo, onakvo kakvo samo na Vanka regulama može biti (party na rivi i pod rivom - u moru, naravno)!!!
Nedjelja je bila zanimljiva, buđenje oko 7 ('ko je spavao je spavao, a 'ko nije samo je vreću uspio razvuć i spremiti u pola sata), kupanje, te trk brzo na trajekt za Split. Dado je otišao na bus, a mi na penjanje. Dogovor je pao da se sa Slavenom ide na Lovrinac. A Lovrinac groblje!!! Boulder okružen mramorom i cvijećem, pomalo morbidno, kao i naš piknik na njemu! Kako su svi bili prekinjeni, na kraju nitko ništa nije ispenjao, al' nam je bar bilo dobro! Nakon kave kod Slavena i Barbare, put doma, ispadanje sa ceste na krivom mjestu kod Zadra, razgledavanje "Iglua" u Paklenici, spavanje, hranjenje, jedenje, pijenje… sve u autu, čak i pisanje članka za novine. Magistrala, Primorsko - goranska županija i odmah Gustafe, onako da nam legne povratak u Istru.

Kasno navečer završila je četverodnevna avantura Pazinjana, a meni 14-odnevna, i svima nam je bilo malo. Na kraju svega treba reći, istaknuti, napomenuti i podcrtati da je za sve "kriv" Ivo Ljubetić - Šteka, čovjek iza sunčanih cvika sa zaraznim osmjehom koji zna i umije, i ekipa oko njega (da ne zaboravim Lacka - al' si nabrijan čovječe!), te svi ostali Sutivanjani i Splićani koji su sudjelovali u organizaciji jednih, jedinih i neponovljivih Vanka regula! Ekipo, svaka čast na prvom i jedinom festivalu dokumentaraca u nas Hrvata koji je posvećen outdoor sportovima svih vrsta. Pun pogodak!

Hvala vam svima, vidimo se i idućih godina, a možda i ove ako se napokon dovučete do Istre, ne budite lini!!!

Nikolina Končarević

p.s.: slike govore više od ovog teksta!!!

< Prev   Next >

Kratke vijesti
Video snimke penjare!

Pogledajte slike bouldera u Labinu!

Penjački smjerovi na Lidu

Penjački smjerovi na Zarečkom krovu

Pogledajte slike sa Hallowinda 2006!